måndag 20 april 2015

Blommor!

Jag skulle ju naturligtvis ha tagit en bild på de fina blommorna jag planterade nyss, men tänkte inte på det förrän nu. Hursomhelst så är jag stolt över att jag både åkte och köpte dem och jorden och drog fram krukorna och planterade. Allt på samma dag! Hade detta varit för några år sedan så hade jag förmodligen sprungit i 40 minuter, ridit och städat huset på samma dag. Förmodligen hade jag skrattat om någon påstått att det var lite väl energiskt. 

Fast idag klarade jag att plantera två urnor med blommor och är fett stolt över det! Förmodligen kommer jag inte att orka någonting mer för resten av dagen, men det gör inte så mycket. Ingenting alls egentligen. Jag ska bara ligga under min filt och mysa resten av dagen. Hoppas att du också har en mysig dag!







Foto: Solsippan






1 kommentar:

  1. Exakt samma läge här... Gäller att välja glädjen och tacksamheten i stället för att jämföra med gamla meriter...

    SvaraRadera