söndag 12 april 2015

Yoga gör skillnad

Nu är det dags att hålla tummarna för mig och om jag blir godkänd på den andliga utvecklingskursen! Jag har skickat in min sista redovisning för vad jag har gjort och hur det har gått och om det är okej så får jag mitt första diplom. Det är ett litet steg på den nya vägen jag slagit in på och det är onekligen väldigt spännande. 

Annars har jag faktiskt varit duktig flicka och gjort mitt individuella yogapass för fjärde dagen i rad. Jag som trodde att jag skulle klara att göra det max två gånger i veckan... Verkar som att jag klarar mer än jag tror själv när det gäller yoga i alla fall. För någon dag sedan försvann även min huvudvärk under yogapasset, och det har aldrig någonsin hänt att den gett med sig tidigare än efter tre dagar förut så jag är mäkta imponerad! Det är inte speciellt svårt och inte särskilt ansträngande, men så otroligt effektivt att jag hånskrattar alla smärtstillande piller i deras små fula ansikten. Ha ha ha! Från och med nu är det jag och yogan som är ett par, inga piller kommer att komma emellan oss. Förutom finaste D då förstås. Han är ju förstås inget piller, men han får lov att komma mellan mig och yogan menar jag, men han kommer ju egentligen inte emellan någonting alls. Han är ju med och hejar på istället. Fina, fina D.





2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa om din #yogaglädje!
    Håller tummarna för att du blir godkänd på kursen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Jodå, jag blev godkänd. Nu väntar jag bara på mitt diplom :)

      Radera