tisdag 8 maj 2012

Skogletardag

Min kära bokkollega, som jag nu egentligen mest kallar min kära vän, har varit här hela dagen. Vi skulle ut och leta skog tillsammans, vilket vi också gjorde, men varje gång jag tyckte att vi kört fram till en skog, kommit ett par hundra meter, och skulle parkera bilen på nåt bra ställe tog skogen slut. Det hände gång på gång och vi kom på oss själva med att istället fashinerat titta på de ulliga små lammen, nyutsläppta kvigorna med den gigantiska tjuren mitt ibland sig, och annat medan vi mer eller mindre oavbrutet fnissade.

Det är härligt att ha en fnisskompis. Och hon dricker också té, inte kaffe (Hurra!).

Jag får leta skog en annan dag, men helt nöjt sitter jag fortfarande med ett fånigt flin på läpparna. Är väldigt glad att hon finns.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar