onsdag 30 maj 2012

Ännu en liten blomma



Foto: Solsippan

Jag hittade förresten den här lilla sötnosen i trädgården häromveckan. Har ingen aning om vad det kan vara för en, men jag tycker att den pryder sin plats och hoppas att den vill stanna kvar ett tag till.

Jo, jag får nog erkänna att jag äntligen fått tag på ett bildredigeringsprogram och försöker för fulla muggar att lära mig hur man kan göra för att förbättra sina ihopknåpade små bilder. Det är inte alls som det jag lärde mig på min fotoutbildning för hundra år sedan och jag måste erkänna att jag inte var speciellt engagerad på den tiden heller. Men med lite nyfikenhet så ska det nog gå att få ut det bästa ur det här programmet i alla fall. Så roligt, så roligt så jag har nog inte tid över att åka till jobbet i morgon.


1 kommentar:

  1. Fin liten blomma. Tyvärr kanjag inte hjälpa dig med vad det är för något.

    Ja, det är lätt att fastna i bildredigeringens förlovade land. ;) Men det är å andar sidan så man lär sig. Genom att lek aoch testa sig fram. Hittar det som man gillar och som funkar för just dina bilder. Så bara lek på (vilket jag själv borde göra mer men inte riktigt hinner just nu...). :)

    Ta hand om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera