lördag 26 maj 2012

Finfint i Helsingör

Lite snurrig efter hemkomsten då vi firat ettårig förlovningsdag idag. Härlig dag i Helsingör bland röd pölsa och kvillrande öl på Axel torv i gassande solsken. Jag lyckades lura med sambon till Kronborgs slott men in, där vart det tvärstopp. Lite fnissig tyckte jag att det kunde ju vara värt ett nytt försök nästa gång vi åker över.

Förresten så hittade jag en exakt likadan prinsesskrona, som den jag har kvar sedan jag var liten. Misstänker starkt att den kan komma från just det slottet. Tänk, jag tyckte att den var så fin, så fin, så den har inte ens den minsta lilla skråma trots all prinsesslek den varit utsatt för.

Nu måste jag nog ha en kopp té som motvikt till all öl och gammeldansk jag proppat i mig under dagen.

Finare ettårsförlovning får man leta efter! Kram på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar