tisdag 1 april 2014

Arbetsdags

Efter att ha varit sjukskriven i fem veckor har jag nu jobbat två dagar. Det var på ett sätt roligt att komma tillbaka, men jag var så rädd att jag knappt sov någonting natten innan. Jag minns ju bara hur ont jag hade och hur trött jag var innan jag gick hem den där dagen. 

Första arbetsdagen gick bra, det var mycket att göra, men jag redde ut det och tänkte att det var himmelskt skönt att kunna stå och gå i mer än tio minuter i sträck. Idag stapplade jag ut till bilen och körde med värkande kropp till mitt lilla hem. Har legat i sängen sedan dess. 

Det kanske är så att det är lite träningsvärk, eller ringrostighet som gör det och att det blir lättare under resten av veckan. Hoppas jag. 

Om inte annat så har det varit så skönt att ha varit i princip smärtfri en stund i alla fall. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar