fredag 28 december 2012

Jul, jul...

Det underlättar med ett uns galenskap för att leva, men det är inte utan att man blir en aning galen av att överleva.

Jag känner mig en aning galen och en aning gnällig. Den sista tiden finns ingen ork utöver den som jag uppbådar för att gå till jobbet. Tröttsamma tankar och jobbiga drömmar. Undrar om det någonsin går över? Fast just runt julen är det väl inte så konstigt om det tumlar runt en massa dåliga minnen. Det är väldigt lätt att minnas dem när man har ett så precist datum att hänga upp dem på.

Jag tror jag tar en chokladbit till...



2 kommentarer:

  1. Skickar dig en stor värmande kram vännen och du, man får lov att vara galen och gnällig. Men glöm inte bort "tänk när".

    Ät lite mer choklad, ta hand om dig och glöm inte brt att du är unik, vacker, stark och värd det bästa. Alltid.

    Ett riktigt gott 2013 önskar jag dig.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, rara, söta du!! Massor av varma kramar tillbaka <3 Och jag hoppas verkligen att ditt 2013 blir lika vackert som du =)

      Radera