måndag 17 mars 2014

Dödsförkyld

Trodde att jag blev trött och sliten bara av tanken att köra de där ca 25 milen hem igår, men det visade sig att jag blivit förkyld. Jag som aldrig blir förkyld! (Förutom en gång på våren och en gång på hösten.) Möjligen blir jag förkyld när jag ska åka på semester också, men annars är jag frisk som en nötkärna! 

Suck, jo jag antar att jag är sjuk precis lika ofta som alla andra är, men jag inbillar mig gärna att jag inte drabbas lika mycket. 

Så nu har jag lagt till en örtmedicin till den redan alltför långa listan av örter, som jag tar varje dag. Om inte annat så kommer jag att dö väldigt utrensad och väldigt örtmarinerad. En tjej med god smak...hehe 

Fast jag vet ju att man överlever förkylningar även om jag tror att jag är döende just nu.. 

Kram!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar