tisdag 18 mars 2014

Tänker bli frisk

Igår när jag kom till pållen och han fick syn på mig så gnäggade han, tog ett språng rakt upp i luften och kom galopperande mot mig. Snacka om varmt mottagande!!

Idag stod han i sin box när jag äntligen krånglat mig ur sängen för dagen (jag har spenderat i stort sett all tid i sängen idag), så några krumsprång blev det inte, men jag är säker på att han blev lika glad ändå. 

Det är ganska tacksamt med ett djur som drivs helt av mat. Massor med godis som beröm och massor med beröm är vägen till lilla pållens hjärta. Han stoppar gladeligen ner nosen i grimman för han vet att vi ska göra skojiga saker. 

Idag blev det inte så mycket av den varan då jag tycker mäkta synd om mig själv. Förkylningen har brutit ut helt och jag gör minsta möjliga för att bli frisk så snart det bara går. 


2 kommentarer:

  1. Vilken tur att ni två har varandra. Villkorslös kärlek av allra bästa sort. ♥

    Krya nu på dig och så hoppas jag att du snart är på benen igen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du <3 Det tar nog inte alltför lång tid. Kramkram!!

      Radera