måndag 26 januari 2015

Svävar på kärleksmoln

Bild via


Jag har skrivit om det förut, men jag bara måste göra det igen... Shiatsu är så otroligt häftigt!! Tänk, någon trycker på olika ställen på din kropp och det händer så otroligt mycket! Jag måste erkänna att jag inte kan så mycket teori bakom fenomenet, men jag kan definitivt intyga att det gör både skillnad, verkan och nytta. Vid det här laget har min kropp stärkts så mycket att behandlingen tar på djupet och jag kan känna hur det jobbar i min kropp flera timmar efteråt. Flummigast är nog alla inre upplevelser, men dem tar jag bara som en bonus och låter mig flyta med bland alla bilder och insikter jag peppras med. Fast ibland gör det ju bara så ont att jag ligger och flåsar förstås. När man har provat den traditionella medicinen och att försöka tänka så positivt att man nästan storknar av sig själv under så lång tid som jag har gjort och bara känner att det blir sämre så är det ett himmelrike att få verklig hjälp. Hands on. Det kan ju inte bli mer konkret än så här. Möjligen kommer yogan kanske att bli min nästa förälskelse, det är nästan så att jag hoppas det, men just nu är min stora kärlek den meridianöppnande shiatsun. Låt livet flöda! 




Bild via    




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar