torsdag 29 mars 2012

Pratglad

Ibland dyker det upp intressanta människor där man minst anar det. Jag har träffat en person under fem veckors tid ungefär och inte alls anat att det finns massor med intressanta tankar innanför det pannbenet, jag har bara tyckt att han har haft humor. För någon dag sedan gled vi dock in på ämnet gudstro och jag tror att vi kunnat prata i timmar om inte jobbet skulle skötas också. Bådas våra uppfattningar är helt skilda från varann men respekten finns ändå för den andre, vilket jag förstås uppskattar. Det var ruskigt längesedan jag hade ett djuplodande samtal om existentiella frågor med någon som är lika intresserad. Hoppas verkligen på en fortsättning!

Nu är det dags att krypa ner i sköna sängen, pussa på kissekatten och klappa sambons kind god natt.

Sov gott, du också =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar