onsdag 6 juni 2012

Gnäll

Det har blivit lite skevt i mitt arbetsschema och jag har arbetat fyra dagar på raken, ledig igår och har nu förutom dagens arbete ytterligare två kvar. Det är egentligen som mitt vanliga heltidsschema, men guuuuud vad trött jag är. Tur att jag bara arbetar 80 procent. Vi har det ändå rätt lugnt just nu, lite att göra men desto mer gnäll. Av någon anledning har jag fått verka ventil åt folk som inte har samma arbetsuppgifter som mig och som jag alltså inte ens kan göra någonting åt. Är det tecken på att man i största allmänhet behöver semester? Jag tror i alla fall det.

Nu äntligen är det dags för en nationaldagsbakelse med fina sambon. Det har inte varit tid till det tidigare då bilplatsen skulle stenbeläggas först (de hade gjort allt förarbete innan jag kom hem så jag behövde bara bära sten).

Hoppas din nationaldag har varit finfin =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar