onsdag 25 juni 2014

Sommarvinden

Sommarvädret kan inte bestämma sig, somligt regnar det och somligt är det strålande solsken. Oavsett vilket är känslan av ljuva dofter och midsommarvind i håret helt oöverskridligt vacker. 

Efter en osedvanligt jobbig natt ställde jag in hästmyset idag och släpade mig till hälsokostbutiken istället. På jakt efter någonting som kan hjälpa mig att slippa min nattliga ångest tills jag fått kraft att beställa homeopatmedicinen igen. Den hjälper otroligt bra. Det är bara det att jag har så svårt att komma till skott. 

Jag tänker prova med pepparmyntsté på kvällen och valeriana. När jag ändå hade spenderbyxorna på så slank det med en ask silicea också. Förhoppningsvis hjälper det att mota bort en del av mitt eksem. 

Hu, när man lägger ihop alla symtom så blir jag nästan trött på mig själv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar