torsdag 4 oktober 2012

Länge leve Propavan!

Jag borde vara en sådan som förespråkar medicin. Borde. Sanningen är den att jag är ganska mycket motståndare. I alla fall när det gäller mig själv. Fast i går tyckte jag att jag kämpat alldeles för länge med att sova "naturellt" så jag tog en halv Propavan. En halv. Enligt ordination ska man ta en till två tabletter två timmar före sänggåendet. Då hade jag varit vaken någon gång i övermorgon.

I natt sov så gott och om jag ska vara ärlig så har tröttheten inte släppt förrän nu. Inga mardrömmar fick plats. Gäääsp. En hel natts sömn var så skönt, så skönt så jag tror jag gör om det hela i kväll igen.







 

4 kommentarer:

  1. Det är jätteskönt att få sova ordentligt. En halv Propavan kan göra underverk och inget att skämmas för!
    Sov gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!
      Jag gjorde likadant i natt och har sovit ännu en natt. Underbart!

      Radera
    2. ½ Propavan = 8 timmars skön sömn.
      Roland Qvarnström i Kalmar

      Radera
  2. Hej Solsippan ! Jag visst är det toppen att äntligen få sova ut ! :) För mig var Propavan räddningen. kram

    SvaraRadera