lördag 11 juli 2015

Väntans tider, fast lite till

Nu känns det riktigt som att jag hålls på halster. För inte alls längesedan kom det sex stycken små valpar till världen, tiken och valparna mår bra, men än så länge vet jag inte om det kommer att bli en till mig och min sambo. Ägaren har bara skrivit ett kort meddelande där hon inte avslöjar mycket mer än att hon inte är nöjd med könsfördelningen och att det är fler förväntansfulla människor än det finns valpar. Det får vänta tills i morgon. Känns som ett hål i tiden på något konstigt sätt...


Foto: Solsippan




2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna! Stenhårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Verkar som att vi får hålla tummarna under eftermiddagen också för hon har fortfarande inte hört av sig. Jag blir snart tokig! Är det någonting här i livet som jag definitivt måste öva mera på så är det tålamod...

      Radera