fredag 10 juli 2015

Börjar bli lugnt

De här sista veckorna har det verkligen hänt mycket i mitt liv. Mötet igår visade sig bli riktigt bra. Jag var hemskt orolig inför det och många onödiga ord och händelser blev till på grund av det. Oro skadar mycket på många olika sätt. Jag som skulle lära mig att inte vara så rädd... Antar att jag får öva ännu lite till. Det tar emot, men jag måste erkänna att på sikt kanske det där hemska mötet gör att det kommer mer gott ur det än jag kunde tro från början. Jag fick mer hopp nu än förut.

På det andliga planet har jag börjat öppna upp mer igen. Vissa saker går fortfarande trögt medan andra saker bara väller fram. Det är roligare nu, känns inte lika läskigt och när det är mer bekant blir man inte heller helt tagen på sängen när det händer. Så småningom kanske jag kan lära mig att styra det bättre. Tar ett steg i taget. Så småningom kanske jag kommer till en plats där det råder mer harmoni. 


Foto:Solsippan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar