torsdag 5 juli 2012

Livsfarlig massage

Full fart i två dagar på jobbet och jag är helt färdig. Fast färdigheten beror dels på att jag fått massage idag. Jag har fått det ett par gånger tidigare i mitt liv, men kan inte minnas att jag blivit så påverkad förut. Idag snurrade hela världen när jag satte mig upp och jag hoppades vilt på att jag inte skulle göra nån fånig svimningsscen framför fötterna på stackaren som tagit sig an mig. Konstigt att jag kan vara så rädd för att någon ska ta i mig och samtidigt slappna av så fullständigt när jag väl ligger där. Jag var tokigt rädd innan, vaknade på natten och fick för mig att jag vandrade rakt in i lejonets kula. Sambon skrattade flera gånger åt min fånighet och det hjälpte mig att få ner fötterna på jorden igen. Man har faktiskt inte ihjäl sina kunder. Det är dålig reklam, typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar