söndag 1 juli 2012

Drakar

För flera år sedan kom jag på att jag vill ha en tatuering. Fast det erkände jag inte förstås. Fina små solsippor har inte sånt och vill egentligen inte alls ha det  faktiskt. Nejdå.

För några år sen kom jag på att jag vill ha en drake. Men inte en tramsdrake, ingen indonesisk drake och inte en stiliserad drake. Häpp. Det blir tamejfan ingen drake, jag vill nog inte ens ha någon. Nähääädå.

Idag hittade jag en jättefin drake på nätet. Man kan modifiera den lite. Jodå. Och jag fick dessutom lite matnyttiga tips från arbetskamrater, som har åtminstone en liten eller flera egna. Jo, jag vill ha en drake. För jag är en drake. Skitarg och sprutar eld för det mesta, vassa klor och jobbiga ögon. Fast med alldeles för stort och sårbart hjärta. Jo, jag är en drake.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar