onsdag 22 oktober 2014

Trumma tillbaka spridda själsbitar?

I morgon är det dags för soul retrieval. En kvinna ska med hjälp av sin shamantrumma få tillbaka de själsbitar som slitits loss från mig genom åren. Jag slits mellan hopp och en känsla av att jag betalar för hokus pokus. Men å andra sidan tänkte jag väl att shiatsu var lite hokus pokus när jag började med det också. För att inte tala om zonterapi! Knåda några områden under fötterna för att läka saker i övriga delar av kroppen!!? 

Det är egentligen lite för långt för mig att köra, men å andra sidan kanske jag mår så bra av det att jag studsar fram efteråt? 

Många frågor.

Jag vill alltid ha facit på förhand, men jag får väl försöka lära mig att det inte går att få det. Tror man på någonting så får man testa. Så är det bara. 

2 kommentarer: