tisdag 9 april 2013

Våga blogga!

Ibland är det roligare att läsa än att skriva. Det är otroligt få som vet om vem Solsippan är i verkliga livet och när jag fick lite feedback för några dagar sedan på det jag skrivit tidigare blev jag plötsligt nyfiken på mig själv och vad jag egentligen skrivit. En hel del har jag glömt och många tankar som jag präntat ner finns bara kvar som en svårgreppbar känsla någonstans långt inom mig. Ändå känns det riktigt bra, jag vågar ha en blogg numera, jag vågar till och med inte skriva i den i perioder. 

Idag ska jag till farbror doktorn igen. Förra veckan tyckte jag att det var väldigt svårt att stå på benen och inte svimma efter lunch på jobbet. Tänkte att det skulle göra mig gott att vara hemma en stund och räknade inte alls med att få en brakförkylning på köpet. Så jag ska bara be om att få vara hemma ett par dagar till. För en förkylning. Känns en aning teatraliskt, måste jag säga. Men med en fantastisk hosta och småfeber så är det inte lätt att jobba. Det fina med förkylningar är att de går över, och man kan passa på att bli lite ompysslad. 

Kram och host!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar