fredag 15 maj 2015

Hundfluff

Jamen äntligen har det gosats hundar i ett par timmar! Det blev massor med prat och massor med gos och massor med frågor och massor med information så nu är det snurrigt i skallen kan jag lova. Men mest bara positivt snurr. Om det nu är så att det blir valpar så hoppas vi på att det kommer att bli en till oss också. Vi fick träffa pappan till de tänkta valparna och honom blev jag kär i på en gång. Såååå fin! Mamman är tillfälligt iväg och väntas hem två veckor innan beräknad nedkomst, vilken är beräknad till slutet av juni. 

Tänk att vara så nära en av sina drömmar! Det är så otroligt roligt och samtidigt jätteläskigt. Jag är verkligen inte bra på att vänta heller. Min fina D är den som står för det jordnära i vårt förhållande och jag är glad att han får mig att se lite mer nyktert på det hela, annars skulle jag nog vara svår att ha i möblerade rum vid det här laget. 

Skön kväll önskar jag dig! Själv ska jag strax lägga huvudet på kudden och drömma om små söta molnfluffar som springer omkring och leker för fullt.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar